ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آغاز ساخت ایستگاه شماره ۶ آتش‌نشانی بجنورد از آبان‌ماه

سرپرست شهرداری بجنورد گفت: عملیات احداث ایستگاه شماره 6 آتش‌نشانی بجنورد به مساحت هزار و 700 متر با 600 متر بنا در 2 طبقه از آبان‌ماه امسال آغاز می‌شود.

علی گودرزی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ایستگاه شماره 6 آتش‌نشانی، واقع در شهرک ولی‌عصر (عج) اظهار داشت: این مجموعه که امروز کلنگ آن به زمین می‌خورد، ابتدا در سال 95 از مسکن و شهرسازی تحویل و بهای آن پرداخت شد و در سال 96 کلنگ آن به زمین خورد اما به جهت کمبود منابع مالی در مجموعه شهرداری و دولت، آغاز این پروژه محقق نشد.

گودرزی افزود: متأسفانه به علت عقب افتادن ساخت این بنا به مدت 2 سال، زمین به دانشگاه فرهنگیان واگذار شد اما باتوجه‌به نیاز ایستگاه آتش‌نشانی در این منطقه و پیگیری‌های مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد زمین مجدداً به شهرداری واگذار شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه برای ازسرگیری این پروژه توانستیم جذب اعتبار کنیم و این پروژه به مساحت هزار و 700 متر با 600 متر بنا در 2 طبقه، ظرف یک سال آینده ساخته شود، گفت: یک‌سوم این بنا توسط شهرداری، یک‌سوم از محل اعتبارات دولتی و یک‌سوم دیگر نیز از محل اعتبارات استانی جهت احداث این بنا در نظر گرفته شده است.

وی گفت: 4 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ایستگاه آتش‌نشانی و 3 میلیارد تومان برای خرید خودرو و تجهیزات این ایستگاه برآورد شده که احداث این پروژه از آبان‌ماه امسال با جذب پیمانکار آغاز می‌شود.

سرپرست شهرداری بجنورد گفت: شهر بجنورد شاید به لحاظ استانداردهای ایمنی آتش‌نشانی در بعضی موارد ضعیف باشد و همچنین کمبود خودروی نردبان که بسیار موردنیاز می‌باشد، اما به لحاظ تعداد ایستگاه وضعیت خوبی داریم.

علی گودرزی گفت: در حوزه لجستیکی قطعاً نیاز به تأمین اعتبار است چراکه عمر ناوگان خودروهای آتش‌نشانی شهر بجنورد به 20 سال رسیده است و خودروهای آتش‌نشانی ما می‌بایست اورهال شوند و این مستلزم اعتبار است که امیدواریم با پیگیری‌هایی که در این زمینه صورت می‌گیرد بتوانیم به‌زودی از محل ماده 12 بحران برای سازمان آتش‌نشانی این امکان را فراهم کنیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه