ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برگزاری نخستین رویداد ایده‌پردازی بازی و اسباب‌بازی در بجنورد

نخستین رویداد ایده‌پردازی بازی و اسباب‌بازی توسط مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی بجنورد برگزار می‌شود.

به گزارش اترک، این رویداد با محورهای بازی و اسباب‌بازی‌های تیمی، بازی و اسباب‌بازی‌های فکری، آموزشی و مهارتی، بازی و اسباب‌بازی با رویکرد آموزش مفاهیم شهروندی و بازی و اسباب‌بازی‌های سنتی، بومی و محلی برگزار می‌شود.

بازی و اسباب‌بازی با مفاهیم دینی و زیارتی، بازی و اسباب‌بازی‌های الکترونیکی، بازی و اسباب‌بازی‌های محیط - اجتماعی و بازی و اسباب‌بازی با مفاهیم دفاع مقدس از دیگر محورهای این رویداد است.

جوایز این مسابقات شامل نفر اول ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم ۳۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال خواهد بود و همچنین ایده‌های برتر در مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی بجنورد پذیرش و از حمایت‌های مالی و غیرمالی مرکز و پارک علم و فناوری استان نیز برخوردار خواهند شد.

مهلت ثبت‌نام در این رویداد ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ و زمان برگزاری آن ۲۴ لغایت ۲۶ شهریورماه است و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به درگاه Evand.com/events/edaytoys مراجعه نمایند.

مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی بجنورد با رویکرد صنایع خلاق فرهنگی فعالیت می‌کند.

پارک علم و فناوری خراسان شمالی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد، بنیاد نخبگان، بانک تجارت، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش‌وپرورش خراسان شمالی، شهرداری بجنورد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و دفتر تسهیلگری و توسعه محلی از مشارکت‌کنندگان برگزاری این رویداد هستند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه