ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اختصاص ۸۳ میلیارد تومان اعتبار به محور اسفراین - بجنورد

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: برای چهاربانده شدن محور اسفراین به بجنورد اعتباری بالغ‌بر ۸۳ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش اترک، امان‌الله حسین‌پور با اشاره به‌پیش بینی اعتبار ۸۳ میلیاردتومانی پروژه چهاربانده شدن محور اسفراین به بجنورد اظهار داشت: عملیات اجرای این پروژه اکنون شروع‌شده که چهار کیلومتر آن انجام‌شده بود و ۵/۵ کیلومتر دیگر آن باید در ادامه این پروژه انجام می‌شد که پیمانکار این پروژه از اول سال جاری انتخاب شد و کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه محور شلوغ اسفراین به بجنورد که یکی از شهرهای مهم و صنعتی استان است و دارای مسیری پر رفت‌وآمد و جاده‌ای کوهستانی بوده است، افزود: مدت‌زمان اجرای چهاربانده شدن محور اسفراین به بجنورد ۱۸ ماه بود که برای اجرای این پروژه ۸۳ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده بود

نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدیدی که هفته گذشته از این محور داشتیم برخی موانع که در این پروژه وجود داشت برطرف شده و طبق روال خود پروژه در حال انجام است فقط چند درصدی از پیشرفت زمان‌بندی عقب است که بعد از رفع موانع حتماً اجرای ۴ بانده شدن محور اسفراین به بجنورد سرعت خواهد گرفت.

حسین‌پور ادامه داد: بعد از بازدید این پروژه مقررشده تا ۱۰ کیلومتر دیگر این مسیر از پلیس‌راه اسفراین به پیمانکار داده شود و مطالعات محور اسفراین بجنورد و بالعکس از هر طرف ۱۰ کیلومتر باید انجام شود.

وی گفت: همچنین در حال حاضر در ادامه مسیر، شرکت زیرساخت عملیات مسیر سبزوار به جوین را آغاز کرده و یکسری اقدامات صورت‌گرفته است و در آینده نزدیک که دیداری با وزیر راه خواهیم داشت موضوع چهارخطه کردن اسفراین به بجنورد و اسفراین به جوین، و سبزوار مطرح خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه