ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بارش باران در برخی استان‌ها در 2 روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و وقوع گردوخاک در برخی استان‌ها خبر داد و گفت: طی دو روز آینده در برخی نقاط با وقوع رگبار و رعدوبرق مواجه خواهیم بود.


صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و دامنه‌های شمالی البرز بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید ادامه خواهد داشت، گفت: طی این مدت دریای خزر مواج و طوفانی است و در شمال آذربایجان شرقی نیز بارش پراکنده و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
وی ادامه داد: طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر در شمال و غرب هرمزگان، جنوب فارس و در ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از ظهر سه‌شنبه (16 شهریور) که جریان‌های شمالی روی سواحل دریای خزر تقویت می‌شود در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد که تا روز جمعه (19 شهریور) ادامه خواهد داشت. طی این مدت دریای خزر نیز مواج خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: وزش باد شدید با احتمال وقوع گردوخاک تا فردا (15 شهریور) در استان‌های سمنان، تهران، قم، مرکزی، اصفهان، ایلام و خوزستان وجود دارد همچنین وزش باد شدید همراه با گردوخاک در نوار شرقی کشور به‌ویژه در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تا چهارشنبه (17 شهریور) مورد انتظار است. شمال خلیج‌فارس طی دو روز آینده نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (15 شهریور) صاف، در بعدازظهر همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 36 درجه سانتی‌گراد و طی سه‌شنبه (16 شهریور) نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 36 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (14 و 15 شهریور) اهواز با بالاترین دمای 47 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای 20 و 24 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند. 

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه