ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پلیس فتا استان دانشجو هتاک به استاد در فضای مجازی را دستگیر کرد

اترک: رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از دستگیری دانشجویی که باهدف گرفتن نمره از استاد خود اقدام به فحاشی و توهین به وی در شبکه اجتماعی کرده بود خبر داد.

به گزارش اترک، یوسف شاکری اظهار کرد: در پی شکایت یکی از اساتید دانشگاه مبنی بر توهین و فحاشی اینترنتی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی و پس از انجام تحقیقات کارشناسان، عامل ارسال پیام‌های تهدیدآمیز که یکی از شاگردان شاکی است شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی تصریح کرد: این فرد در مواجه با قراین و شواهد صراحتاً ضمن اقرار به ارتکاب جرم، انگیزه خود را انتقام گرفتن از استاد به دلیل نمره پایینی که در امتحانات به وی داده بود بیان کرد.

این مقام سایبری گفت: رعایت اخلاق در فضای مجازی به خصوص در شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند؛ گاهی اوقات کاربران فضای مجازی به گمان اینکه هیچ‌گاه شناسایی نمی‌شوند اقدام به توهین، افترا و نشر اکاذیب برای افراد حقیقی و حقوقی در این فضا می‌کنند که این تصور غلطی است و جرم است و با کاربر خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از عموم مردم خواست: هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) یا با شماره تلفن ۰۵۸۲۱۸۲۳۵۰۷ گزارش کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه