ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بهره برداری از فاز نخست موزه دفاع مقدس خراسان شمالی در بهمن ۹۹

اترک: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: فاز نخست موزه دفاع مقدس خراسان شمالی بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش اترک، امیرسرتیپ محمد نجاتی در همایش آغاز چهلمین سال دفاع مقدس اظهار کرد: فاز نخست موزه دفاع مقدس که برای حفظ آثار، نشر و نگهداری ارزش‌های دفاع مقدس در مرکز استان در حال احداث است، به همت استاندار و همکاری دستگاه‌های اجرایی بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

سرتیپ نجاتی گفت: وجود بیش از سه هزار شهید در استان، ۶۵ سردار و امیر شهید، هفت هزار و ۲۰۰ جانباز، ۴۰۱ آزاده و ۳۵ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس مدال افتخاری است که در کارنامه خراسان شمالی نقش بسته است.

امیر سرتیپ نجاتی همچنین به تدفین ۳۲ شهید گمنام در سطح خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: از این تعداد شهدای گمنام برای ۱۹ تن یادواره ساخته شده و مابقی یاداوره ها در دست اقدام است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه