ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کسب رتبه برتر جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر توسط بانوی گرمه‌ای

اترک: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه گفت: فاطمه آمارلو هنرمند این شهرستان خراسان شمالی رتبه نخست بخش عفاف و حجاب نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر را در رسته لباس مجلسی اسلامی ایرانی، با طرح آی شن کسب کرد.

به گزارش اترک، مسعود بهشتی اظهار داشت: این دوره از جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر نیز همچون گذشته در دو بخش رقابتی و غیررقابتی برگزار شد که براین‌اساس منتخبان بخش رقابتی از میان ۷ هزار و ۷۳۴ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، در طول مدت برپایی جشنواره در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با تجلیل از  تمامی هنرمندان، صنعتگران و مدیران بخش دولتی و خصوصی همراه بود، اظهار داشت: این دوره برای دومین بار به شکل موضوعی و با ویژگی‌ها و شاخصه‌های لباس اقوام ایران از دو استان خراسان شمالی و گلستان برگزار شد که نزدیک به ۱۲ استان نیز به شکل غیرمتمرکز با این رویداد همراه شدند.

نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، سال گذشته از ۲۴ تا ۲۹ بهمن در بوستان گفتگو برگزار شد و در روز پایانی این رویداد، بخش‌های صنعت، مؤسسات، فرهنگی و هنری و علمی دانشگاهی برگزیدگان خود را شناختند. قرار بود مراسم اختتامیه یکشنبه ۴ اسفند ساعت ۱۴ برگزار شود؛ اما با آغاز شیوع کرونا در ایران از روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، این مراسم به تعویق افتاد.

پرونده نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر پس از شش ماه انتظار به دلیل شیوع ویروس کرونا و تلاش برای مساعد شدن شرایط برگزاری آئین اختتامیه با حضور جمع فعالان این عرصه، سرانجام شامگاه (چهارشنبه ۲۶ شهریور) بسته شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه