ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پرداخت پاداش ۶۵۰ معلم در خراسان شمالی

اترک: معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته معلم پرداخت پاداش ۶۵۰ فرهنگی بازنشسته در دستور کار قرار دارد.

به گزارش اترک، قنبرعلی خوش آیینه اظهارکرد: لیست استانی پاداش معلمان جمع بندی شده و همزمان با سراسر کشور برای پرداخت در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه در خراسان شمالی ۶۵۰ فرهنگی که سال گذشته بازنشسته شده اند، پاداش می گیرند، افزود: پرداخت این پاداش رقمی بیش از ۶۵ میلیارد تومان است.
خوش آیینه با بیان اینکه امسال سه معلم خراسان شمالی نمونه کشوری شده اند، گفت: رضا حسین آبادی دبیر دینی و قرآن متوسطه اول در شهرستان اسفراین، اسماعیل علی پور دبیر ادبیات فارسی متوسطه دوم در شهرستان مانه و سملقان و حبیب الله یزدانی مدیر دبیرستان راز و جرگلان به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شده اند.
وی بیان کرد : همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم ۳۵۰ نفر از همکاران قدردانی و تجلیل می شوند که از این تعداد ۲۳۰ نفر معلم پویا شهرستانی، ۴۰ نفر معلم پویا استانی و ۹ نفر معلم جوان پویا هستند.
وی افزود: ۱۹ نفر معلم پویا از نیروهای حق التدریس انتخاب شده است که به مناسبت هفته معلم، قدردانی می شوند.
خوش آیینه گفت: از میان معلمان عشایر و چند پایه ۱۳ نفر و از میان کارمندان نیز ۳۹ نفر به عنوان نمونه برگزیده شده اند.
وی یادآورشد: ۱۸۰هزار دانش آموز و پیش دبستانی در خراسان شمالی تحت نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه