ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

۳ هزار نفر در خراسان شمالی بیمه بیکاری کرونایی می‌گیرند

اترک: معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: تاکنون پنج هزار و ۷۶۹ نفر در استان با ثبت نام در سامانه، تقاضای مزایای بیمه بیکاری ناشی از شیوع کرونا کرده‌اند که از این تعداد، سه هزار و ۹۲۰ نفر مشمول دریافت آن شدند.

به گزارش اترک، نباتیان اظهار کرد: سامانه برای ثبت نام درخواست بیمه بیکاری، باز است و متقاضیان می‌توانند در این زمینه اقدام کنند. 
وی افزود: در مرحله نخست، لیست هزار و ۴۱۴ نفر از مشولان دریافت بیمه بیکاری استان، به  تامین اجتماعی ارسال شده است.
نباتیان خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا بر فعالیت بخش زیادی از بنگاه‌های اقتصادی تاثیر گذاشته و شماری از کارگران را بیکار کرده است که بر این اساس کارگرانی که مشمول قانون کار هستند، از طریق دریافت بیمه بیکاری حمایت می‌شوند.
معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: کارگران، باید برای ثبت‌نام، به سامانه به نشانی Bimebikari.mcls.gov.ir  مراجعه کنند.
نباتیان خاطرنشان کرد: این افراد، بابت اسفندماه پارسال و فروردین و اردیبهشت امسال، از مزایای بیمه بیکاری بهره‌مند می‌شوند.
به گفته معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، حوزه اصناف، بیشترین تعطیلی و بیکاری‌ها را داشته است.
وی افزود: امسال ۳۷۷ مورد بازرسی از واحدهای کارگری انجام شده است و در آن، بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌شود.
معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی اظهار کرد: در این مدت، برای برخی واحدهای کارگری، که دچار نقص و ایراد بودند، ابلاغیه صادر شده است.
خراسان شمالی بیش از ۲۶ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب دارد که در قالب هفت اتاق اصناف و ۱۳۶ اتحادیه فعالیت می‌کنند.
با توجه به شاخص میانگین ایجاد اشتغال هر واحد صنفی برای ۲.۵ نفر، می‌توان گفت اصناف خراسان شمالی برای ۶۵ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه