ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آغاز فعالیت تورهای گردشگری با وعده سفر خرداد

تورهای گردشگری از هفته گذشته آغاز به تبلیغ تورهای گردشگری داخلی و خارجی برای خرداد ماه کرده‌اند.

به گزارش اترک، در حالی که هنوز ابلاغیه یا بخشنامه‌های رسمی درباره شروع یا عدم شروع فعالیت تورهای گردشگری منتشر نشده شاهد تبلیغات تورها در فضای مجازی برای خرداد ماه هستیم.

این تورها در پیامهای تبلیغاتی خود پایان ماه مبارک رمضان را برای برگزاری تورهای خود انتخاب کرده‌اند. البته تورهای خارجی قبل از پایان این ماه هم در پکیج این تورها دیده می‌شود و سؤال اینجاست که آیا امکان این مسافرت‌ها حتی در اماکن پرخطر اروپایی وجود دارد که این تورها اقدام به انجام تبلیغات می‌کنند؟

آنچه مشخص است مسئولان هم از این تبلیغات بی خبر نیستند و پیش‌بینی‌های ارائه شده درباره پایان کرونا در خردادماه را مبنای عملکرد خود قرار داده‌اند.

حرمت الله رفیعی مدیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران اعلام کرده بود که «در این باره ما نمی‌توانیم بیکار بمانیم. به همکاران خودم اعلام کرده‌ام که از الان برای اوایل خرداد تبلیغاتشان را شروع کنند منتها هیچکدام نباید تعهدی به مسافران بدهند که نتوانند از عهده اجرای آن برآیند

البته وی هشدارهایی هم برای انجام این تبلیغات داده بود که نباید تنها از مردم پول گرفت و بعد نتوان به تعهدات خود پاسخ داد.

این در حالی است که شرکت‌های هواپیمایی هنوز هیچ پروازی برای کشورهای اروپایی پیش از خردادماه اعلام نکرده‌اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه