ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ورود مدعی‌العموم برای لایروبی استخر گرمه

اترک: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمه از اجرای طرح لایروبی استخر هارون‌آباد شهر گرمه خبر داد و گفت: به‌منظور جلوگیری از تشدید مشکلات موجود و رفع نگرانی‌های شهروندان از حیث تهدیدات بهداشتی، بخش نخست از طرح لایروبی استخر هارون‌آباد اجرا شد.

به گزارش اترک، سعید منیری از ورود مدعی‌العموم در اجرای طرح لایروبی استخر هارون‌آباد شهر گرمه خبر داد و اظهار کرد: مشکلات بهداشتی ناشی از استخر هارون‌آباد از حیث تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی شهروندان گرمه‌ای مورد اشکال بود.
وی افزود: با توجه به تصمیمات و مصوبات جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم گرمه، بخش نخست از طرح لایروبی استخر هارون‌آباد به‌منظور جلوگیری از تشدید مشکلات موجود و رفع نگرانی‌های شهروندان از حیث تهدیدات بهداشتی این استخر با حضور فرماندار، رئیس جهاد کشاورزی، رئیس شبکه بهداشت، شهردار و تعدادی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج گرمه اجرا شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمه خاطرنشان کرد: استخر هارون‌آباد در خیابان یادگار امام شهر گرمه و در داخل بافت شهری واقع‌شده و با توجه به اینکه قسمتی از فاضلاب مسکونی شهر گرمه وارد این استخر می‌شود و از طرفی با عنایت به استفاده محدود و معدود آب این استخر برای مصارف کشاورزی، نگرانی‌های فراوانی در راستای بروز مشکلات جدی بهداشتی برای شهروندان وجود داشت که پس از بحث و تبادل‌نظر درباره این مشکل اجرای طرح لایروبی در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته طرح لایروبی و حل موقتی مشکلات این استخر در کوتاه‌مدت و در ادامه برطرف کردن مشکلات موردبحث به‌طورکلی در درازمدت حسب مورد در دستور کار قرار دارد.
این مقام قضایی گفت: با اتخاذ راهکار دائمی برای رفع مشکلات مذکور، اولین مرحله اجرای طرح لایروبی استخر موردبحث با موفقیت انجام گرفت و امیدواریم با هماهنگی لازم فرایند تصمیم‌گیری‌ها جهت رفع کامل مشکلات با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه