ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مسائل مالی بیشترین تخلف داوطلبان انتخاباتی استان در بررسی صلاحیت‌ها

اترک: رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خراسان شمالی اعلام کرد: بیشترین پرونده مطرح شده در بررسی صلاحیت داوطلبان استان برای نامزدی در انتخابات مجلس، سوءاستفاده از موقعیت شغلی، رشوه و مراقبت نکردن در مسائل مالی بوده است.

به گزارش اترک، عابدین عابدی‌مقدم اظهار داشت: وابستگی و گرایش به جریان‌های سیاسی در بررسی صلاحیت‌ها و رد و تأیید داوطلبان هیچ تاثیری نداشته است.
وی افزود: بعد از تخلفات مالی افراد و مواظبت نکردن در مسائل مالی که بیشترین تخلف را در جریان بررسی صلاحیت‌ها شامل می‌شد، برخی مسائل اخلاقی نیز در رد صلاحیت‌ها مؤثر بوده است اما در این روند با مسایلی از جمله عضویت افراد در احزاب غیر انقلابی و یا موارد امنیتی روبه رو نبوده‌ایم.

+صلاحیت داوطلبان خبرگان رهبری در حال رسیدگی است
رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خراسان شمالی گفت: نتایج داوطلبان مجلس خبرگان رهبری نیز در حال بررسی است و تاکنون نتیجه‌ای اعلام نشده است.
وی اظهار داشت: چهار هزار و ۶۷۶ نفر ناظر برای نظارت بر انتخابات این دوره در استان خراسان شمالی آماده شده‌اند که آموزش‌های لازم را در این زمینه فراگرفته‌اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه