ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

صدور اجراییه برای واحدهای تولیدی ممنوع

اترک/ وحدانی: استاندار خراسان شمالی خطاب به بانک‌های استان تاکید کرد که هیچ بانکی حق صدور اجراییه برای واحدهای تولیدی ندارند.

به گزارش اترک، محمدعلی شجاعی در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان گفت: با توجه به شرایط و وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور و به تبع آن در استان، مدیران خراسان شمالی بایستی درک بالایی از شرایط اقتصادی داشته باشند.
وی با تاکید بر تسهیل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان افزود: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی باید تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی وارد عرصه شوند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به مصوبه جدید دولت در بخش بانکی که شامل بخشودگی جرائم اشخاص حقیقی و حقوقی است، تاکید کرد: تا زمان تعیین تکلیف نهایی این مصوبه هیچ یک از بانک‌های استان حق صدور اجراییه برای واحدهای تولیدی را ندارند.
وی با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی باید در این جلسات رفع شود، گفت: شرایط سخت تولید با توجه به نوسانات بازار، مشکلات واردات تجهیزات از خارج کشور و گاها افزایش هزینه‌های تولید مشکلاتی را بر راه تولیدکنندگان قرار داده که برای رفع آن باید پیگیری‌های جدی انجام شود.

+ قول استاندار برای حل مشکل تولید پلاستیک
استاندار خراسان شمالی گفت: مواد اولیه مورد نیاز صنعت پلاستیک، بعضاً توسط سودجویان به خارج از کشور منتقل یا در جایی غیر از تولید مصرف می‌شد از این رو اختصاص این مواد به صنعت پلاستیک کاهش یافته است.
وی افزود: سهمیه مواد اولیه قابل اختصاص به تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی، برای جلوگیری از سوء استفاده‌ها، کاهش یافت اما در استان پیگیری‌های لازم انجام می‌شود تا مواد اولیه مورد نیاز به تولیدکنندگان استان اختصاص یابد.
شجاعی اظهار کرد: پیگیر هستیم تا تولیدکنندگان استان با ارائه مستندات خود از میزان تولید محصول، مصرف مواد اولیه و صادرات، می‌توانند مواد اولیه مورد نیاز را دریافت کنند.
در این نشست مشکلات واحدهای مختلف از جمله مشکل یک واحد تولیدی پوشاک در شهرستان جاجرم و مشکل واحد شن و ماسه، بررسی شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه