ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

در راستای صیانت از حقوق شهروندی:

نظارت و كنترل كليه وسايل توزين مراكز فروش آش ، حلیم، زولبيا و باميه

 

بازرسي و كنترل كليه وسايل توزين مراكز عرضه و فروش آش، حلیم زولبيا و باميه و ساير اقلام مصرفي ويژه ماه مبارك رمضان از سوي اداره كل استاندارد خراسان شمالي بصورت ويژه در استان آغاز شد.

مدير كل استاندارد خراسان شمالي با اعلام اين خبر گفت: همزمان با ماه پر فيض و بركت رمضان و عرضه بيشتر كالاهاي مصرفي همچون آش، حلیم زولبيا و باميه، اين اداره كل ، كنترل و آزمون كليه وسايل توزين و سنجش مورد استفاده در اين مراكز مورد پايش و سنجش قرار مي‌دهد.

محمد خوران تصريح كرد: اين اقدام در راستاي انجام وظايف و مسئوليت‌هاي اداره كل استاندارد و با هدف حفظ و رعايت حقوق مصرف كنندگان توسط كارشناسان اين اداره كل درواحدهاي صنفي انجام مي‌گيرد.

خوران در پايان خواستار همكاري هر چه بيشتر كسبه با بازرسان شد و از تمامي هم استاني‌هاي عزيز تقاضا نمود كه تخلفات احتمالي را به اين اداره كل گزارش دهند و اين اداره كل را در انجام هرچه بهتر وظايف خود ياري نمايند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه