ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

استاندار خراسان‌شمالی:

از ظرفیت‌ هوشمندسازی برای نظارت بر قیمت‌ها استفاده شود

اترک/استاندار خراسان شمالی استفاده از ظرفیت‌های نرم افزاری و هوشمندسازی در راستای نظارت دقیق بر قیمت‌ها و تنظیم بازار را مورد توجه قرار داد.از ظرفیت‌ هوشمندسازی برای نظارت بر قیمت‌ها استفاده شود,

محمدرضا حسین‌نژاد در ستاد تنظیم بازار خراسان شمالی اظهار کرد: افزایش نظارت‌ها بر بازار استان در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها ضروری است.

وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام پایانی سال جاری و عید نوروز، افزود: در این شرایط دقت، نظارت و حساسیت در تأمین و تنظیم بازار و جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت‌ها مورد توجه باشد.

استاندار خراسان شمالی استفاده از ظرفیت‌های نرم افزاری و هوشمندسازی در راستای نظارت دقیق بر قیمت‌ها و تنظیم بازار را مورد توجه قرار داد.

حسین نژاد گفت: اقدامات خوبی در طرح بازرسی و تنظیم بازار در استان انجام گرفته و امیدواریم در ایام پیش رو نیز هم کمیت و هم کیفیت بازرسی‌ها افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: با کنترل قیمت‌ها علاوه بر تأمین تمام اقلام مورد نیاز، یک اطمینان خاطر برای مصرف کنندگان و رضایت مردم ایجاد شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه