ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برگزاری رویداد شتاب انگور در استان

اترک: مدیر مرکز نوآوری روستای خلاق خراسان شمالی از برگزاری رویداد شتاب انگور طی امروز و فردا در دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان خبر داد.

سید مصطفی مرتضوی در گفتگو با اترک، با اعلام این خبر گفت: در این رویداد جوانان و افراد متخصص و دارای ایده در حوزه تاکداری حضور دارند. بسیاری از جوانان و افراد توانمند ایده‌هایی دارند که شاید فرصتی برای طرح اجرای آن نداشتند اما این رویداد فرصت اجرا و معرفی ایده را فراهم می‌کند.

وی افزود: در رویداد انگور ایده‌های قابل اجرا شناسایی و وارد فاز عملیاتی خواهند شد و شاهد اتفاقات خوب برای تاکداران خواهیم بود.

مرتضوی با اشاره به اینکه انگور وسیع‌ترین باغات خراسان شمالی را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: در حال حاضر صنایع مرتبط با انگور در استان پیشرفت چندانی نداشته و این محصول به صورت فروش مستقیم عرضه می‌شود و فرآوری نمی‌شود و در زمان برداشت مشکل کاهش شدید قیمت ایجاد می‌کند.

وی افزود: این موضوع باعث می‌شود تا این محصول آنطور که باید اقتصاد خود را در استان ایفا نکند در صورتی که محصول انگور از جوانب مختلفی از جمله دارویی، گردشگری، گردشگری روستایی، صنایع جانبی و.. قابل بحث است.

به گفته مرتضوی در رویداد شتاب انگور، دانشگاه علمی کاربردی، سازمان جهاد کشاورزی، پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری روستای خلاق استان همکاری دارند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه