ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کسب رتبه ۱۱۰۰ و ۱۲۰۰ کنکور سراسری توسط دانش آموزان با نیاز‌های ویژه استان

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان از کسب رتبه ۱۱۰۰ و ۱۲۰۰ توسط دانش آموزان نابینا و جسمی-حرکتی خراسان شمالی در کنکور سال تحصیلی ۹۷-۹۸ خبر داد.

به گزارش اترک، علی متقیان گفت:  زینب کاویانی دانش آموز نابینا حوزه آموزش و پرورش استثنایی بودند که با کسب رتبه ۱۱۰۰ در رشته فقه حقوق دانشگاه فردوسی مشهد پذیرفته شدند و خانم اکرم محمدی وحید نیز دانش آموز جسمی-حرکتی با کسب رتبه ۱۲۰۰ در رشته روانشناسی پذیرش شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۷-۹۸ تعداد ۵ نفر از دانش آموزان حوزه آموزش و پرورش استثنایی با رتبه‌های عالی در رشته‌های علوم تربیتی، فقه حقوق، روانشناسی، جغرافیا و راهنمایی و مشاوره در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور پذیرفته شدند، اظهار کرد: این امر می‌تواند بسترساز تجدید امید و انگیزه‌ای بیش از پیش را برای ایمان به توانمندی و توانایی دانش آموزان استثنایی ایجاد کند و این دانشجویان می‌توانند الگو و اسوه مناسبی برای کلیه دانش آموزان ویژه جهت حرکت به سوی فردایی بهتر و امید برای نائل شدن به درجات بالای علمی باشند.

متقیان افزود: این دانش آموزان تحصیلات دوره ابتدایی خود را در آموزش و پرورش استثنایی و دوره متوسطه اول و دوم را تحت نظارت آموزش ویژه در مدارس عادی به صورت تلفیقی گذرانده اند.

گفتنی است روش آموزش تلفیقی، شیوه‌ای است که دانش آموزان در مدارس عمومی مشغول به تحصیلی می‌شوند و همزمان در شیفت مخالف از آموزش، توانبخشی، خدمات ویژه و کلاس‌های جبرانی آموزش و پرورش استثنایی بهره مند می‌شوند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه