ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پيام تبريك رئیس پلیس خراسان شمالی به مناسبت فرا رسيدن هفته ناجا

گروه استان ها– خراسان شمالی– فرمانده انتظامي استان در پيامي فرا رسيدن هفته نيروي انتظامي را به مردم و كاركنان اين نيرو تبريك گفت.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در اين پيام آمده است:

نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران همان‌گونه كه ولي امرمسلمين فرماندهي كل قوا فرموده اند، نماد اقتدار نظام مقدس اسلامي و ارتقاء دهنده امنيت اجتماعي با همراهي ، همدلي و مشاركت عمومي همه شهروندان در جامعه اسلامي است و امروز كساني كه در قالب نيروي انتظامي سعي مي كنند آرامش ، امنيت و آسايش خيال را براي آحاد شهروندان كشورمان فراهم كنند، در حقيقت به معناي واقعي كلمه مجاهدان في سبيل الله هستند.

بي گمان، نام و عنوان اين نهاد مجاهد و تلاش گر در راه امنيت و حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامي در طول تاريخ انقلاب با شجاعت، مردانگي، دلاوري ، خدمتگزاري، ايثارگري و فداكاري غيورمرداني همراه شده که همواره با توکل بر خداوند عزوجل و در راستاي تحقق و اعتلاي اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و حفظ و برقراري امنيت و آسايش ملت بزرگ ايران اسلامي با تلاش و مجاهدت هاي شبانه روزي و خستگي ناپذير گام برداشته اند.

فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالی با تبريک و تهنيت هفته نيروي انتظامي به تمام همكاران و تلاشگران عرصه نظم و امنيت در سال "رونق تولید " و در مقام عمل به منويات مقام معظم رهبري و فرماندهي کل قوا حضرت امام خامنه‌اي(مدظله العالي)، هفته ناجا را با شعار "پليس هوشمند، امين مردم" آغاز کرده و با بهينه سازي منابع مالي، کاهش هزينه‌ها، صرفه جويي هدفمند، استفاده از امکانات موجود سازماني و رعايت شأن و فضيلت‌هاي ماه محرم الحرام، برنامه‌هاي هفته ناجا را با رويکرد افزايش سرمايه اجتماعي پليس، افزايش احساس امنيت در جامعه، افزايش جايگاه منزلت اجتماعي پليس و ارائه تصويري از پليس، به سان ياري مهربان و مقتدر به اجرا در مي آورد.

اميد است در ذيل توجهات حضرت بقيه الله الاعظم(عج) و تدابير و منويات فرماندهي معظم کل قوا امام خامنه اي (مدظله العالي) در پاسداري از خون پاك شهيدان گرانقدر اسلام، به ويژه شهداي عرصه نظم و امنيت در پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي و برقراري نظم و امنيت هميشه ايام موفق و منصور باشيد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی

سرتیپ دوم علیرضا مظاهری

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه