ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اطلاعیه اعزام مشمولان وظیفه عمومی 19 اردیبهشت‌ماه سال 98

معاون وظیفه عمومی استان خراسان شمالی گفت: کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم که‌برگ آماده‌به‌خدمت به تاریخ 19 آذرماه سال 97 دریافت کرده‌اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) محل سکونت، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

به گزارش اترک، سرهنگ مهدی شجری با اعلام این خبر گفت: در این راستا با توجه به اینکه روز بعد از 19 اردیبهشت روز جمعه تعطیل است لذا، مشمولان ساکن استان می‌بایست ساعت 0700 صبح روز شنبه مورخ بیست و یکم اردیبهشت‌ماه 1398، در محل وظیفه عمومی استان که در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام‌شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی افزود: عدم حضور به‌موقع در زمان و محل تعیین‌شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در پایان تأکید کرد: کلیه مشمولان مذکور می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل موردنیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رؤیت و در موعد اعزام به همراه داشته باشند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه