ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

توزیع 15 تن مرغ منجمد طی ماه رمضان در استان

مدیر کل امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی از توزیع 15 تن مرغ منجمد طی ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش اترک، محمد رضا موفق در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در حال حاضر 15 تن مرغ منجمد در استان ذخیره سازی شده که در ماه مبارک رمضان با قیمت 10 هزار و 500 تومان به فروش خواهد رسید.

وی اظهار کرد: هم اکنون قیمت گوشت مرغ گرم نیز در بازار به 11 هزار تومان رسیده است.

موفق دررابطه با گوشت قرمز نیز گفت: توزیع گوشت منجمد گوساله با قیمت 31 هزار تومان به میزان 40 تن از پنج اردیبهشت‌ماه به مدت 10 روز ادامه یافت و همچنین 21 تن گوشت منجمد گوسفند نیز وارد استان شده که از 19 اردیبهشت‌ماه توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه یک هزار و 632 تن شکر نیز برای تنظیم بازار وارد استان شده است، افزود: از این میزان 716 تن برای مصرف خانوار، 100 تن برای آبنبات ریزان و 200 تن برای قنادان و 616 تن برای مصرف حوزه صنعتی اختصاص خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن در حال پیگیری هستیم تا 256 تن آرد، 455 تن شکر و 200 تن روغن نیز برای مصارف صنوف وارد کنیم.

موفق با اشاره به اینکه قیمت خرما در بازار این استان نیزطی چند روز آینده کاهش خواهد یافت، افزود: تاکنون تأمین خرما جزء وظایف وزارت جهاد کشاورزی بوده است و طبق هماهنگی صورت گرفته، مباشران بازار این استان باید با سازمان تعاون روستایی مرتبط شوند تا بتوان از نقدینگی بخش خصوصی به منظور تأمین و کاهش قیمت خرما استفاده کرد.

وی ادامه داد: البته پیش بینی می‌شود با توقف صورت گرفته در صادرات خرما، قیمت این محصول به زودی کاهش یابد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه