ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

استرداد مبلغ 3 و نیم میلیونی توسط مأمور وظیفه‌شناس پلیس‌راه شیروان

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از استرداد مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریالی مأمور وظیفه‌شناس پلیس‌راه شهرستان شیروان خبر داد.

به گزارش اترک، سرهنگ جلال کمالی رنجبر در تشریح جزئیات این خبر گفت: یکی از مأموران وظیفه‌شناس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان در حین بررسی صحنه تصادف فوتی تعداد 7 قطعه تراول 50 هزارتومانی که متعلق به فرد متوفی بوده و در محل تصادف پراکنده شده بود را پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مأمور وظیفه‌شناس پس از شناسایی خانواده متوفی با احراز هویت، تمام سه میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد را به آنان تحویل می‌دهد، افزود: صحت عمل و صداقت در کار مهم‌ترین و زیباتری خصوصیت کارکنان ناجا است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی در پایان ادامه داد: به منظور ارج نهادن به این اقدام مأمور وظیفه‌شناس پلیس‌راه و ایجاد انگیزه در بین کارکنان دیگر وی در سطح استان مورد تشویق قرار گرفت.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه