ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

با درایت با مسئولین عراقی برخورد نکرده‌ایم!

یادداشت: سید احمد حسینی

 

 اظهار نظر تعدادی از مقامات عراقی در استفاده از نام مجعول خلیج .... به‌جای «خلیج همیشه فارس» را به مناسبت برگزاری مسابقات کشورهای عربی در عراق در رسانه‌ها مطلع شدم.

اینجانب که سال‌ها در بنیاد شهید در خدمت خانواده های معظم شاهد بوده و از نزدیک با این قشر فداکار و ایثار گر در ارتباط بودم، بخوبی می‌دانم، دوران هشت ساله جنگ تحمیلی چه خسارت‌های انسانی و مالی زیادی بر کشور عزیز ایران وارد کرده است، حدود دویست هزار شهید گرانقدر، بیش از صد هزار فرزند شهید، حدود هفتاد هزار همسر شهید وصدها هزار جانباز و مجروح خسارت‌های انسانی جبران نشدنی است که در جریان جنگ بر کشور ما وارد شده است.

با توجه به مسئولیت‌هایی که در بنیاد شهید داشتم، بدرستی می‌دانم که پدر و مادر شهیدان و اسرا و مفقودین، فرزندان و همسران شاهد چه روز گار ی را گذرانده اند، می‌دانم که بر جانبازان قطع نخاعی، نابینا، قطع دست و پا و شیمیایی چطور گذشته و چسان می‌گذرد، و بر آزادگان ما در دوران اسارت چه گذشته است، و بر فرزندان شاهد ما که با خیلی از آنها از دوران کودکی در ارتباط بوده‌ام وحتی در دیدار های مقام معظم رهبری با فرزندان خردسال شاهد در مناسبت‌های مختلف در دوران ریاست جمهوری ایشان حضور داشته و از وضعیت آن نونهالان در آن دوران مطلع‌ام چه رنج‌ها و محنت‌هایی را تحمل کرده‌اند. اما روحیه ایثارگری و ایمان و توکل به حق تعالی خانواده ها و شرایط کشور به آنها اجازه نمی‌داد تا آنچه را که در درون آنها می‌گذرد آشکار کنند.

در کنار این خسارت‌های عظیم انسانی، خسارت مالی بسیار زیادی نیز بر ملت و کشور عزیز ما وارد شد، که براساس برآوردی بیش از هزار میلیارد دلار  است. اما با این همه خسارت‌های انسانی و مالی، هوشمندانه و با درایت با مسئولین عراقی برخورد نکرده ایم، و این حق قانونی و طبیعی مردم عزیز را در مناسبت‌های گوناگون از آنهاجدی مطالبه نکرده‌ایم، و اکنون آثار این نوع برخورد وعدم پیگیری در استیفای حق ملت را در مقاطعی در مواضع بعضی از مقامات عراقی مشاهده می‌کنیم. که متاسفانه مورد اخیر یکی از آن نمونه هاست.

 دکتر سید احمد حسینی، مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)

 

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه