ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اروپا به دنبال تحریم سپاه

پارلمان اروپا در هفته گذاشته به دنبال آن بود تا به روش‌های مختلفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تحریم کند.

به گزارش اترک، به دنبال جریانات اخیر در کشور، برخی افراد و رسانه های معاند از شرایط به وجود آمده استفاده کرده و با همکاری گروهک تروریستی مجاهدین و نفوذ به پارلمان اروپا سعی کردند بخشی از نیروی رسمی نظامی کشور را در لیست به اصطلاح تروریستی خود قرار دهند تا بدین وسیله مانع پیشرفت های نظامی ایران شوند.

پس از آنکه مقامات جمهوری اسلامی ایران شبکه اینترنشنال را مصداق گروه تروریستی اعلام کردند، این رسانه با همکاری فرقه رجوی تلاش مضاعفی برای فضاسازی رسانه ای علیه ایران و نیروهای مسلح آن انجام داد. غرب به خوبی می‌داند یکی از اصلی‌ترین عوامل ثبات و امنیت در منطقه خلیج فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است و تلاش میکند با قرار دادن نام سپاه در لیست به اصطلاح تروریستی خود در ظاهر و به نام کمک به معترضان در ایران، اهداف پشت پرده خود را که شامل تقویت رژیم منحوس صهیونیستی و سلطه بیشتر بر ارتجاع منطقه و دوشیدن هرچه بیشتر گاوهای شیرده جنوب خلیج فارس؛ پیش ببرد. به گزارش اترک، دیپلماسی فعال منطقه ای و بین المللی دولت سیزدهم ابزار بسیار مناسبی برای تقابل با جریانات عبری-عربی بوده و خواهد توانست هزینه اینگونه اقدامات را برای اروپایی ها بالا ببرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه