ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

استاندار خراسان شمالی:

فرهنگ صرفه‌جویی باید از مدارس آموزش داده شود

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مصرف گرایی در جامعه وجود دارد، گفت: فرهنگ صرفه‌جویی باید از مدارس آموزش داده شود.

 

محمدرضا حسین نژاد روز گذشته با بیان اینکه پیشرفت کشور در سایه تعلیم و تربیت درست محقق می‌شود، اظهار کرد: برای رسیدن به تعلیم و تربیت درست باید جایگاه معلمان و متولیان مجموعه آموزش و پرورش را ارج نهاد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه باید فضایی به وجود آورد تا جایگاه معلم آنچنان بالا برود که دل کندن از آن سخت باشد، افزود: شیرازه تربیتی تمام دانش آموزان در مدرسه بوجود می‌آید لذا ضروریست تا درصدد ارتقای جایگاه معلمان باشیم.

وی تصریح کرد: اگر از مجموعه آموزش و پرورش توقع و انتظاراتی داریم در قبال آن امکانات چه فیزیکی و چه فنی هم در اختیارش قرار گیرد.

حسین نژاد با تاکید بر این موضوع که امروزه سیستم‌های هوشمند در دنیا حرف نخست را می‌زند، گفت: باید از غافله این موضوع عقب نمانیم پس اهمیت دادن به آموزش و پرورش چه در ابعاد فیزیکی و چه امکانات و تجهیزات بسیار مهم خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی بر ترویج فرهنگ قوی‌تر بودن وصرفه جویی در دانش آموزان تاکید کرد و افزود: دانش آموزان امروزه بیشتر مصرف گرا شده اند بنابراین در دروسی همچون انشا، صرفه جویی در سوخت و یا سایر موضوعات باید تبیین شود که البته در گام نخست برای تحقق این موضوع باید به خودشناسی دست یابیم.

وی تصریح کرد: امروز انگیزه درس خواندن در مدرسه و دانشگاه باید به گونه‌ای باشد که دانش آموز و دانشجو طالب عدم تعطیلی فضای آموزشی خود باشد.

حسین نژاد بر ارتقا و بروز شدن دانش معلمان نیز تاکید کرد و گفت: اگر بتوانیم پیشرفتهای کشور را به دانش آموزان انتقال دهیم باید مسیر درست را به آنان نشان دهیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه