ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تخصیص سهام عدالت به ۳.۵ میلیون نفر از جاماندگان

چهارشنبه هفته گذشته سخنگوی دولت از تصویب واگذاری سهام عدالت به جاماندگان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و مجموعه ایثارگران خبر داد.

بر این اساس افراد که تحت پوشش این نهادهای حمایتی بوده و جزو دو دهک کم درآمد محسوب می شوند مشمول دریافت سهام عدالت خواهند شد.

در این بین افراد مشمول این مصوبه توسط نهادهای ذیربط معرفی و احراز عدم تخصیص سهام عدالت با آنان بر عهده سازمان خصوصی سازی است.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: افراد مشمول این طرح حدود سه و نیم میلیون نفر هستند که اطلاعات آن ها موجود است.

همچنین سهام دولت برای اختصاص به این افراد نیز شناسایی شده و فقط منتظر ابلاغ دولت هستیم تا مراحل اختصاص سهام عدالت به آنها آغاز شود.

از طرفی واگذاری سهام به مشمولین این طرح به وسیله قرارداد الکترونیکی است که بین سازمان خصوصی سازی و فرد مشمول خواهد بود.

همچنین نقل و انتقال این سهام از پرداخت مالیات معاف است و خارج از ساعت معاملات نیز انجام خواهد گرفت.

در حال حاضر ارزش سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی حدود ۷ میلیون و ۶۲ هزار تومان و سهام ۵۳۲ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان است.

همچنین ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی پس از افت و خیزهای فراوان در ماه‌های گذشته به ۱۳ میلیون و ۲۷۶ هزار تومان رسیده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه