ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نجات سه قلاده شغال گرفتار شده در چاه آب کشاورزی در شهرستان گرمه

اترک: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه گفت: در پی تماس یکی از همیاران محیط زیست، مبنی بر گرفتار شدن سه قلاده شغال در چاه آب کشاورزی شهر درق، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت محیط زیست به محل اعزام و پس از بررسی موضوع، با همکاری پرسنل زحمت کش آتش نشانی شهرداری درق با تلاش فراوان شغال های گرفتار شده را از چاه آب نجات داده و به‌ طبیعت بازگرداندند.

به گزارش اترک، عبدالرحمن زحمتی با بیان این مطلب و با اشاره به فقدان درپوش چاه های آب و محصور نبودن استخرهای ذخیره آب و خطرات آن برای حیات وحش گفت: مالکین چاه های آب و استخرهای کشاورزی موظف به نصب درپوش چاه و محصور کردن این استخرها هستند و در صورت عدم اقدام، اگر آسیبی به حیات وحش برسد صاحبان این مخازن آبی مورد پیگرد قضائی قرار خواهند گرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه از تمامی دوستداران حیات وحش خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف محیط زیستی و موارد مشابه، موضوع را با شماره ۳۲۵۰۶۳۲۲ به اداره حفاظت محیط زیست گرمه اطلاع دهند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه