ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رسانه ها به مردم امیدبخشی دهند

فرماندار بجنورد گفت: یکی از وظایف همه خبرگزاری ها و خبرنگاران امیدبخشی به مردم جامعه است.

به گزارش اترک، محمد باقر باقر پور با حضور در دفتر مرکزی روزنامه اترک به مناسبت روز خبرنگار و تقدیر از فعالیت های این مجموعه رسانه ای، اظهار داشت: انعکاس موضوعات شهرستانی توسط شما خوب است و ورود خوبی به برخی موضوعات دارید که آرزوی توفیق برای شما داریم.

وی افزود: بخش اعظم ماموریت شما در راستای تحکیم و تثبیت نظام و امیدبخشی به مردم است که در حال ایفای این نقش هستید.

باقرپور با بیان اینکه مشکلات باید با قلم شما گفته شود تا مسئولین به خط بیایند، بیان داشت: اصحاب رسانه موضوعات را درجهت تبیین برای مردم بازگو کرده و جذب مطلب در اذهان را تسهیل کنند.

فرماندار بجنورد تاکید کرد: همیشه ارتباط خوبی با شما داشته ایم زیرا شما خط مقدم موضوعات هستید و راحت می توانید مطالب را بولد کنید.

وی در پایان، به خاطر منعکس کردن خدمات دولت مردان، از دست اندرکاران این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه