ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

۶۷ میلیارد تومان درآمد شهرداری بجنورد محقق شد

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: ۶۷ میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری مرکز استان محقق شد که البته انتظار می رود در نیمه دوم امسال این رقم به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد. 
به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف مغروری روز یکشنبه در بازدید از ایرنای خراسان شمالی اظهار داشت:  بودجه مصوب شده سال گذشته شهرداری بجنورد ۴۲۰ میلیارد تومان بود که در مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان وصول شد.
عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: اعتبار مصوب شده شهرداری برای سال جالی ۶۵۰ میلیارد تومان است که در سه ماهه باید بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان وصول می شد که در این مدت تنها ۶۷ میلیارد تومان وصول شد.
وی با بیان اینکه ۶۰ درصد از درآمدهای شهرداری مرکز استان از محل عوارض شهری تامین می شود گفت: معمولا ساخت و سازها و اقدام شهروندان برای دریافت پروانه ساختمانی در نیمه دوم سال انجام می شود از این روانتظار می رود در نیمه دوم سال به ویژه در زمستان بخش زیادی از درآمدهای شهرداری محقق شود. 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد خاطرنشان کرد: تخفیف های اعمال شده در شهرداری برای صدور پروانه ساختمانی عامل تشویقی است که شهروندان در این زمینه وارد عرصه ساخت و ساز شوند. 
وی در بخش دیگر سخنان خود درباره کمک های دولت به شهرداری مرکز استان گفت: در سال گذشته از اعتبارات دولتی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در سال جاری ۷۴ میلیارد تومان به شهرداری بجنورد اختصاص یافت.
مغروری در بخش دیگر سخنان خود محدودیت ها برای بلندمرتبه سازی در بجنورد را از عوامل عقب گرد بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان و بجنورد اعلام کرد و افزود: توسعه عمودی، نیاز شهر بجنورد است. 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سفر دولت و سفر وزیر کشور به استان، افزایش یک طبقه در ساخت و ساز های بجنورد مطرح شد و اکنون پیگیری های لازم در این باره در دست انجام است. 
 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه