ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

جذب ۷۰ نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی خراسان شمالی

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی از جذب ۷۰ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش این سازمان خبرداد.

دکتر سعید صدرمنش با حضور دفتر مرکزی روزنامه اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: در حوزه درمانی، علاوه بر بیمارستان ثامن الائمه بجنورد، دو مرکز درمانی تخصصی در شیروان و اسفراین و یک مرکز درمانی عمومی در گرمه و جاجرم داریم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما کمبود نیرو بوده که با پیگیری های انجام شده ۷۰ نفر جذب خواهند شد.

دکتر صدرمنش بیان کرد: ۵۰ درصد این افراد جذب شده بومی هستند که تاکنون ۳۹ نفر از طریق آزمون محلی و ۱۳ نفر از طریق آزمون سراسری در شهریورماه جذب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما پیشگام طرح نسخه الکترونیک در کشور بودیم که در اوایل، برخی با اجرای آن مخالفت می کردند اما اکنون این مشکل برطرف شده است.

دکتر صدرمنش ادامه داد: احداث درمانگاه تخصصی این سازمان که سال ها بی نتیجه مانده بوده اکنون با پیشرفت ۳۵ درصدی روبه روست و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی افزود: در راستای شفافیت و عدالت درمانی در کنار توسعه دولت الکترونیک، طرح ۳۰۷۰ یعنی ارائه ۳۰ خدمت سازمان به صورت الکترونیک و کم کردن ۷۰ درصدی مراجعات مردم به سازمان را اجرا کردیم.

دکتر صدرمنش تاکید کرد: سعی می کنیم مراکز درمانی خود را گام به گام به هتلینگ تبدیل کنیم.

وی درباره خدمات ارائه شده در بیمارستان ثامن الائمه بجنورد نیز، بیان کرد: خدمات بستری، زنان، آی سی یو، داخلی و اطفال از بخش های موجود در این مرکز درمانی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی افزود: طرح غربالگری سرطان روده و سینه از جمله طرح هایی است که در حال انجام آن هستیم.

وی در پایان از خدمات این مجموعه رسانه ای برای آگاهی بخشی به عموم مردم، به ویژه در حوزه سلامت از خبرنگاران اترک و بجنورد زیبا، قدردانی کرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه