ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پرداخت ۳۰۴۳ فقره تسهیلات نهضت ملی مسکن توسط بانک مسکن خراسان شمالی

اترک: معاون شعب بانک مسکن خراسان شمالی از پرداخت سه هزار و ۴۳ فقره تسهیلات از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون در شعب این بانک خبر داد.

به گزارش اترک، محمود خاقانی در نشست خبری گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی، سه هزار و ۴۳ فقره تسهیلات به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال توسط شعب بانک مسکن استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح به ازای ساخت هر واحد مسکونی در بحنورد سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها سه میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود، افزود: پارسال ۳۶۲ فقره تسهیلات به مبلغ یکهزار و ۱۳۲ میلیارد ریال و امسال ۲ هزار و ۶۸۱ فقره تسهیلات به مبلغ هشت هزار و ۹۰۴ میلیارد ریال در قالب طرح نهضت ملی مسکن پرداخت شده که این تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت با احتساب دوره مشارکت ۲۰ ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.

خاقانی افزود: از زمان آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، استقبال شهروندان از سایر منابع تسهیلاتی در زمینه ساخت و خرید مسکن کاهش یافته به طوریکه طی چهار ماه نخست امسال فقط 933 میلیارد ریال تسهیلات مسکن از محل منابع داخلی بانک مسکن استان برای ساخت 38 واحد مسکونی تقاضا شد که به تقاضاها اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته نیز بابت خرید مسکن از محل منابع داخلی بانک مسکن استان یک هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید یک هزار و 217 واحد مسکونی و طی چهار ماهه نخست امسال نیز 388 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید 262 واحد مسکونی تقاضا شده که به این تقاضاها پرداخت شدند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه