ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی تجهیزات پزشکی توسط خیران به هلال احمر خراسان شمالی

اترک: مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: خیران ۱۰۰ میلیارد ریال انواع تجهیزات پزشکی برای کمک به بیماران نیازمند به این نهاد اهدا کردند.

به گزارش اترک، ابوالفضل محبان اظهار داشت: برخی از بیماران برای مدت کوتاه به انواع تجهیزات پزشکی از جمله ویلچر، تخت، دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، تشک مواج، عصا و سایر موارد نیاز دارند که از بانک امانت این جمعیت این تجهیزات را به امانت می‌گیرند.

وی با بیان اینکه بانک امانت با هدف کمک به بیماران نیازمند در هلال احمر راه اندازی شده است، افزود: بیمارانی که بعد از بستری از بیمارستان مرخص می‌شوند برای مدتی به برخی از اقلام و تجهیزات پزشکی نیازمند هستند که این تجهیزات را از طریق بانک امانت تهیه می‌کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در دوران شیوع کرونا که افراد زیادی در منازل خود بستری بودند از این بانک امانت استفاده کردند چرا که اقلام به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می‌گرفت.

وی از افرادی که در منازل خود اقلام مختلف تجهیزات پزشکی بدون استفاده دز اختیار دارند، تقاضا کرد تا این تجهیزات را در اختیار این بانک قرار دهندو بیماران یازمند از این شرایط بهره ببرند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تجهیزات و اقلام بانک امانت جمعیت هلال احمر به نام اهدا کنندگان ثبت خواهد شد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه