ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

صدور مجوز ۴ طرح سرمایه‌گذاری خارجی در خراسان‌شمالی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی گفت: مجوز چهار طرح اقتصادی با سرمایه گذاری خارجی هشت میلیون و ۲۴۰ هزار دلار در این استان صادر شد.

 

به گزارش ایرنا، مجید درخشانی اظهارداشت: احداث نیروگاه مقیاس کوچک برق در شهرک صنعتی بیدک بجنورد، تولید گاز سنتز صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی توسط سرمایه گذران امارتی و طرح تولید مواد شوینده در شهرک صنعتی بیدک توسط سرمایه گذار افغانستانی مجوز فعالیت دریافت کرد.

به گفته وی؛ در مجموع هفت میلیون و ۷۰۰ هزار دلار برای این سه طرح سرمایه گذاری می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی ادامه داد: نیروگاه مقیاس کوچک تولید برق به بهره برداری رسید و ۲ طرح دیگر در حال ساخت است و تا پایان امسال تکمیل می‌شوند.

وی بیان کرد: یک طرح گردشگری نیز در بجنورد با مشارکت سرمایه گذار ایرانی مقیم آلمان با ۵۴۰ هزار دلار مصوب شده است و به زودی اجرایی می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه