ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سابقه درخشان روزنامه اترک در بین مردم خراسان شمالی

اترک: رییس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: مجموعه روزنامه اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا سابقه درخشانی بین مردم استان دارند.

به گزارش اترک، دکتر امیری با حضور در دفتر مرکزی روزنامه سراسری اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا، اظهار کرد: با توجه به اینکه متولی حمایت از خبرنگاران و رسانه‌ها اداره فرهنگ و ارشاد است ولی ما هم به عنوان بسیج رسانه سعی داشته‌ایم همیشه در کنار رسانه و خبرنگاران باشیم و مطالبات آن‌ها را از مسئولین مربوطه پیگیری کنیم.

وی افزود: با توجه به گستردگی و سختی کار خبرنگاران و رسانه‌ها، یک روز برای گرامیداشت این عزیزان کم بوده زیرا باتوجه به اینکه خبرنگاران و رسانه‌ها همیشه مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند و پیشنهاد می‌کنیم که هفته خبرنگار داشته باشیم.

امیری ضمن تشکر بابت سرپا نگه داشتن یک روزنامه در استان با شرایط کنونی گفت: مجموعه بجنورد زیبا و روزنامه اترک با سابقه درخشانی که بین مردم دارند همیشه مطالبات مردم را در چهارچوب سیاست و خط نظام منعکس و پیگیری کرده‌اند.

امیری اظهار کرد: دو مجموعه رسانه‌ای استانی و کشوری بجنورد زیبا و روزنامه اترک، ظرفیت خوبی است تا مطالبات استان را در سطح ملی مطرح و پیگیری کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه