ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اهدای عضو در خراسان شمالی به سه نفر زندگی دوباره بخشید

اترک: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: اعضای بانوی مرگ مغزی شده ۶۵ ساله اهل شوقان خراسان شمالی به سه بیمار نیازمند اهدا شد.

به گزارش اترک، محمدرضا جمعه زاده اظهار کرد: اعضای بانوی مرگ مغزی شده ۶۵ ساله اهل شوقان خراسان شمالی به سه بیمار نیازمند اهدا شد.

وی گفت: این بانوی مرحومه در بخش ویژه بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد بستری شده بود که پس از انجام مراحل تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده وی، اعضای ایشان به سه بیمار اهدا شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود: سه عضو این بیمار مرگ مغزی شده شامل پوست به بیماران سوختگی اهدا و دو قرنیه نیز به بانک چشم ارسال شد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مختلف در راستای فرهنگ‌سازی اهدای عضو، بیان داشت: با همیاری ارگان‌های فرهنگی و رسانه‌ها، اطلاعات لازم باید به عموم ارائه شود تا هر یک از افراد به عنوان یک سفیر اهدای عضو، نجات‌بخش جان بیماران نیازمند پیوند شوند.

جمعه زاده با اشاره به اینکه هم اکنون در کشور بیش از ۲۵ هزار بیمار، چشم‌انتظار پیوند عضو هستند، افزود: افراد علاقه‌مند به این امر خداپسندانه با دریافت کارت اهدای عضو از طریق ارسال کد ملی به سامانه پیامکی ۳۴۳۲ به جمع زندگی‌های ماندگار بپیوندند.

این مسئول خاطر نشان کرد: سال گذشته اعضای بدن ۵ بیمار مرگ مغزی در خراسان‌شمالی به ۲۳ بیمار نیازمند دریافت عضو، زندگی دوباره بخشیده بود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه