ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

معرفی 97 طرح صنعتی دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ به بانک‌های خراسان‌شمالی

اترک: مدیر کل صمت خراسان شمالی از معرفی۹۷ طرح صنعتی دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ به بانک‌های استان خبر داد.

 

به گزارش اترک، حسین حاجی بگلو گفت: ۹۷ طرح صنعتی در این استان برای دریافت ۵۶۶ میلیارد و ۲۹۶ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به بانک‌های عامل معرفی شد.

وی اظهار داشت: اکنون با پرداخت ۸۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای ۱۸ طرح موافقت شده است و پرداخت تسهیلات به ارزش ۲۰۴ میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان نیز در دست بررسی است. 

حاجی بگلو تصریح کرد: متقاضیان برای دریافت ۲۶۵ میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان تسهیلات ثابت و ۳۰۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان تسهیلات سرمایه در گردش به بانک های عامل معرفی شدند.

مدیر کل صمت استان افزود: پرداخت این تسهیلات در سالجاری شدت گرفته است و امسال تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای مختلفی از جمله واحد صنعتی سپهر شیشه، آذین فورج و گلچین فوم پرداخت شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه