ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان :

ابتلا به کرونا در سمنان ۳۵ درصد افزایش یافت

اترک/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ابتلا به کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه ۳۵ درصد افزایش یافته است، گفت: سه نفر در یک هفته اخیر فوت کردند که یک نفر هیچ واکسنی نزده بود.

کامران قدس ضمن بیان اینکه طبق آمارها وارد هفته پنجم از پیک هفتم بیماری کرونا در سمنان را آغاز کرده‌ایم، ابراز کرد: متأسفانه تعداد بیمارانی که مراجعه به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان داشتند، بیشتر شده و همچنین سه فاکتور شاهد درمان سرپایی، بستری و بستری در آی سی یو نیز به صورت چشم گیر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مجموعاً ۳۵ درصد تعداد بیماران کرونایی ما در هفته جاری نسبت به هفته قبل، افزایش پیدا کرده است، افزود: این زنگ خطر و هشداری جدی برای شیوع گسترده بیماری کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه سمنان و دامغان در وضعیت قرمز کرونایی هستند، بیان کرد: آرادان در وضعیت آبی و دیگر نقاط تحت پوشش دانشگاه در وضعیت نارنجی قرار دارند و این نشان از جدی بودن شرایط دارد.

قدس با بیان اینکه در همین یک هفته اخیر سه نفر بیمار کرونایی در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بر اثر بیماری کرونا فوت کردند که یک نفر از این افراد، حتی یک دز هم واکسن نزده بود، گفت: این نشان دهنده اهمیت واکسیناسیون است.

وی با بیان اینکه همه مردم نسبت به واکسیناسیون حتماً اقدام کنند، افزود: در مجموعه شهرهای دانشگاه علوم پزشکی و حتی بین برخی ادارات کسانی هستند که واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند که قطعاً در این پیک در خطر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه عادی انگاری سبب بروز پیک هفتم کرونا شد در صورتی که اگر همان روند واکسیناسیون ادامه پیدا می‌کرد و حساسیت مردم کاهش نمی‌یافت، شاهد افزایش بستری‌ها و مراجعان به بیمارستان‌ها نبودیم، گفت: واکسیناسیون به خصوص دز سوم و چهارم دارای اهمیت بسیاری است.

قدس بیان کرد: در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان ۹۴ درصد مردم دز اول، ۸۵ درصد دز دوم و ۵۴ درصد دز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند که مراکز واکسیناسیون ما همچنان با قدرت کار تزریق واکسن را برای مردم انجام می‌دهند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه