ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برگزاری دبیرخانه استانی دومین دوسالانه جشنواره قصه گویی چهارمحال و بختیاری

اترک/ مصیبی دهکردی: دبیرخانه استانی دومین دوسالانه جشنواره قصه گویی با هدف برگزاری شایسته این جشنواره، در محل اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان تشکیل شد.

دبیرخانه استانی دومین دوسالانه جشنواره قصه گویی به  ریاست احمد فرهادی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و با حضور نمایندگانی از حوزه هنری انقلاب اسلامی، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره‌کل آموزش و پرورش، کانون فرهنگی و هنری مساجد و مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر(دریژنو) با هدف برگزاری شایسته این جشنواره، در محل اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان تشکیل شد.

 در این جلسه احمد فرهادی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به اهمیت پرورش نسلی کتابخوان و لزوم برنامه‌ریزی جهت تحقق این مهم با همفکری و هم افزایی هماهنگ بین خانواده‌ها و دستگاههای اجرایی اشاره کرد و بیان داشت: قدرت الگوپذیری کودکان ظرفیتی است که می توان با هدایت درستِ آن به نتایجی خوب دست یافت؛ کودک با دیدن کتابِ قصه در دست والدین، مربی، کتابدار و دیگر افراد و شنیدن یک قصه جذاب به شیوه قصه‌گویی اصولی می تواند طعم شیرین کتابخوانی را در سالهای نخست زندگی تجربه کند و در سالهای بعد با این ذهنیت، ناخودآگاه به سمت کتابخوانی سوق داده می شود؛ از این رو برگزاری جشنواره قصه گویی از جمله برنامه هایی است که با این هدف و با شعار «قصه خوب؛ نسل خوب» توسط نهاد کتابخانه‌‌های عمومی کشور برگزار می گردد.

در این جلسه ضمن تشریح شیوه نامه برگزاری این جشنواره، در خصوص بهره گیری از ظرفیت هر یک از دستگاهها و تشریک مساعی جهت برگزاری هرچه بهتر جشنواره قصه گویی در استان بحث و تبادل نظر گردید؛ توضیح شیوه نامه برگزاری و چگونگی حضور حداکثری در طرح «بی نهایت شو» از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود.

گفتنی است دوسالانه جشنواره قصه گویی «نهال امید» توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور در دو بخش قصه گویی صحنه‌ای و قصه گویی دیجیتال و در سه سطح ملی، منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت در جشنواره تا ۳۱ مرداد ماه فرصت دارند در وبگاه جشنواره به آدرس WWW.SAMAKPL.IR ثبت نام و قصه های خود را ارسال کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه