ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خرید نردبان آتش نشانی بجنورد تا پایان امسال

اترک: شهردار بجنورد از خرید نردبان آتش نشانی برای مرکز استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش اترک، جواد حمیدی در نشست خبری گفت: سالهاست که بجنورد به عنوان مرکز خراسان شمالی سالهاست که از نبود نردبان بلندمرتبه آتش نشانی رنج می‌برد  که با پیگیری‌های فراوان پس از مدت‌ها، ۵۰ میلیارد تومان برای خرید نردبان اختصاص و جذب شد.

به گفته وی، آتش نشانی بجنورد تا پایان امسال صاحب نردبان خواهد شد.

حمیدی همچنین با اشاره به تحقق ۲۵ درصدی بودجه شهرداری بجنورد از ابتدای سال تاکنون افزود: پارسال ۴۲۰ میلیارد تومان بودجه مصوب شهرداری بجنورد بوده که ۳۵۰ میلیارد تومان آن محقق شد اما امسال بر اساس پیش بینی‌ها باید در چهار ماه نخست سالجاری ۲۱۶ میلیارد تومان از بودجه ۶۵۰ میلیارد تومانی بجنورد محقق می‌شد که در این مدت تنها ۱۶۳ میلیارد تومان تحقق یافت.

وی اضافه کرد: پارسال سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی در شهرداری بجنورد جذب شد که این رقم امسال به ۷۴ میلیارد تومان افزایش یافته و صد در صد جذب شده است.

شهردار بجنورد در خصوص نوسازی ناوگان اتوبوس شهری گفت: خریداری ۱۵ دستگاه اتوبوس شهری در اولویت قرار گرفته و به زودی این تعداد دستگاه تأمین و به چرخه ناوگان شهری بجنورد افزوده می‌شود.

 

+شناسایی ۱۲۸ ساختمان ناایمن در بجنورد

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه این نشست گفت: ۱۲۸ ساختمان ناایمن در مرکز خراسان شمالی شناسایی شد که باید نسبت به استانداردسازی آنها اقدام شود.

مهدی معلم اظهارداشت: تعداد ساختمان‌های ناایمن بجنورد با همکاری آتش نشانی و شورای شهر شناسایی شد که این ساختمان‌ها شامل سازه‌های مختلف از جمله تالارها، بیمارستان‌ها و مراکز تجاری است.

وی، وجود ساختمان‌های ناایمن را از مشکلات شهری بجنورد عنوان کرد و افزود: نسبت به رفع خطر، استاندارد و ایمن سازی این ساختمان‌ها باید اقدام شود.

معلم در ادامه از کمبود پاکبان در شهرداری بجنورد خبر داد و افزود: مرکز خراسان شمالی دارای ۲ منطقه شهری است و هر منطقه ۴۶ نفر پاکبان کار رفت و روب را انجام می‌دهند که باید این تعداد به ۲ برابر افزایش یابد.

وی بیان کرد: اکنون در شهر بجنورد ۷۶ نفر زباله بردار نیز مشغول به فعالیت هستند که باید شمار نیروهای زباله بردار در این شهر نیز به ۳۰۰ نفر افزایش یابد.

این عضو شورای شهر بجنورد، درباره واگذاری خدمات شهری به بخش خصوصی نیز افزود: واگذاری بخشی از خدمات شهرداری بجنورد به بخش خصوصی در اولویت قرار دارد و بر این اساس خدمات رفت و روب و زباله برداری در منطقه ۲ شهر بجنورد به بخش خصوصی واگذار شد.

وی؛ مستهلک بودن ناوگان و تجهیزات خدمات شهری را از دیگر مشکلات شهرداری بجنورد دانست و گفت: بیشتر ناوگان آتش نشانی و سایر ناوگان خدمات رسانی فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد.  

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه