ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

عدم همکاری شهرداری‌های خراسان‌شمالی در اجرای طرح نهضت ملی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: شهرداری‌های این استان در صدور پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن با این اداره کل همکاری نمی‌کنند.

قاسم قاسمی اظهار داشت: اجرای ساخت و سازها در قالب طرح نهضت ملی مسکن در برخی از شهرهای استان معطل صدور پروانه ساختمانی است و ضرورت دارد تا شهرداری‌ها در این زمینه همکاری بیشتری انجام دهند.

وی افزود: شهرداری‌ها اجازه ساخت و ساز در قالب طرح نهضت ملی مسکن را منوط به تکمیل اقدامات برای دریافت پروانه ساختمانی کرده‌اند، اما درخواست ما این است در ابتدا اجازه ساخت داده شود تا در موعد مناسب پروانه ساختمانی صادر شود.  

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بیشتر استان‌ها ابتدا پروانه ساختمانی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن صادر می‌شود بر این اساس ساخت و ساز این طرح با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی در ادامه از گران بودن تعرفه خدمات مهندسان مجری خراسان شمالی به نسبت سایر استان‌ها گلایه کرد و گفت: این امر ساخت و ساز به ویژه اجرای طرح نهضت ملی مسکن را تحت تأثیر قرار داده است.

قاسمی عنوان کرد: مهندسان مجری در این استان به ازای خدمات در هر مترمربع ۲۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند که این رقم ۱۵۰ هزار تومان بیش از تعرفه مهندسان مجری در تهران است و سازنده رغبت کمتری به استفاده از مهندسان مجری دارد.

وی افزود: بالا بودن تعرفه خدمات مهندسان مجری در استان محروم خراسان شمالی یک آسیب در عرصه ساخت و ساز است و انتظار می‌رود مسوولان در این باره توجه و نظارت‌های بیشتری انجام دهند.   

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه