ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

زمان ساخت بزرگراه نقده- پیرانشهر- تمرچین کاهش یافت

اترک/ مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: عملیات انفجار ترانشه در گردنه کولیج انجام شد تا زمان پروژه احداث بزرگراه بین‌المللی نقده - پیرانشهر-تمرچین به مدت یکسال کاهش یابد.

محسن حمزه لو در این زمینه اظهار کرد: این انفجار با کار گذاشتن ۱۰ تن باروت در ترانشه انجام شد تا روند توسعه مسیر در کیلومتر ۲۵ بزرگراه بین‌المللی نقده - پیرانشهر _تمرچین با سرعت انجام گیرد.

وی ادامه داد: عملیات ساخت این بزرگراه در مسیر ۶۰ کیلومتری محور نقده - پیرانشهر در حال انجام است و طبق برنامه کاری حوزه ساخت و توسعه راه‌های استان روند بهسازی و تعریض این مسیر در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام می‌رسد.

حمزه لو افزود: اهمیت توسعه و بهسازی بزرگراه بین‌المللی نقده – پیرانشهر- تمرچین جهت اقتصادی شدن زیرساخت‌های حمل و نقلی در پایانه مرزی تمرچین حیاتی است.

طولانی شدن اجرای پروژه‌ها، افزایش هزینه‌ها، کاهش اثربخشی، پرداخت تعدیل‌ها و مابه‌التفاوت‌ها جهت جبران خسارات ناشی از این تأخیر را به دنبال دارد که این موضوع در پروژه احداث بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین با راهکار انفجار ترانشه مانع تقلیل یافت.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه