ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرکل کمیته امداد ایلام عنوان کرد:

پرداخت بیش از هشت میلیارد ریال صدقه توسط مردم نیکوکار ایلام

اترک/سجادی: مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: مردم نیکوکار این استان در چهار ماهه نخست امسال بیش از هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کرده اند.

رضا طاهری افزود: از این میزان صدقه ۷۰ درصد از طریق صندوق های صدقات و ۳۰ درصد نیز از طریق روش های الکترونیکی و نوین پرداخت شده است.

 

وی اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۵۷ هزار مشترک صدقه در این استان فعال بوده و مردم علاوه بر روش های مجازی از طریق این صندوق ها صدقات خود را پرداخت می کنند.


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به مصارف و هزینه کرد صدقات استان اشاره کرد و تاکید کرد: صدقات جمع آوری شده در زمینه های ارائه خدمات درمانی به نیازمندان، پرداخت کمک هزینه های تحصیلی نیازمندان، اجاره و ساخت مسکن، خرید جهیزیه، کمک های موردی و سایر خدمات حمایتی هزینه می شود.


طاهری ضمن تقدیر از مردم نیکوکار استان بیان کرد: عموم مردم استان می توانند علاوه بر پرداخت صدقه از طریق صندوق های خانگی و معابر، از طریق اپلیکیشن کد کیو آر و نیز شماره گیری کد #۰۸۴*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت صدقات،نذورات و دیگر کمکهای خود اقدام کنند

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه