ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

شهردار آمل خبرداد؛

طرح مرمت پل تاریخی دوازده چشمه به تصویب میراث فرهنگی رسید

اترک / عباسی نیک: شهردار آمل از به تصویب رسیدن طرح مرمت پل دوازده چشمه در شورای فنی میراث فرهنگی استان خبرداد.

علی داودی  با اعلام به این خبر افزود: طرح مرمت پل دوازده چشمه در راستای بازآفرینی هسته مرکزی شهر آمل توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری تهیه شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح سعی شده بنا به دوره صفوی برگردد خاطر نشان کرد: مطالعات صورت گرفته در این طرح شامل شناخت ، آسیب ها ، امکان سنجی رفع الحاقات وضعیت موجود و طرح پیشنهادی به همراه جزئیات برآورد اجرای آن بوده است .

داودی گفت: به دلیل حس تعلقی که شهروندان آملی به پل تاریخی دوازده چشمه دارند و نقش عمده ای که این پل در فرم و هویت شهری آمل درادوار گذاشته تاکنون داشته است، تصمیم بر آن شد که برای حفظ این پل تردد وسایل نقلیه بر روی آن ممنوع شده و اصل بنا مورد مرمت قرار گیرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه