ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بیش از یک هزار نفر در پروژه‌های گازرسانی کردستان مشغول به کار هستند

اترک/ساعدی:  مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در حال حاضر حدود ۴۵ پیمانکار در بحث گازرسانی به نقاط مختلف استان فعال هستند که برای بیش از یک هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده‌اند.

احمد فعله گری اظهار داشت: پیمانکاران و افراد مشغول به کار در پروژه‌های گاز رسانی اغلب بومی استان هستند، ضمن اینکه برای تعداد زیادی نیز به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: اکنون عملیات گازرسانی به ۱۲۷ روستا، شهر چناره و ۱۵۰ واحد صنعتی استان در دست اجرا است و امیدواریم تا پایان امسال از این تعداد، ۹۵ روستا به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: تلاش ما این است تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت در استان از گاز بهره مند شده و در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ روستایی بدون گاز نداشته باشیم.

فعله گری از آغاز عملیات گازرسانی به ۹۸ کوخ (سکونتگاه غیررسمی) در نقاط مرزی شهرستان بانه خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز به یک هزار و ۶۰۰ مورد برسد.

 

 تامین ۳۰۰ هزار دستگاه کنتور گاز کشور به کردستان واگذار شده است

وی در ادامه اظهار داشت: تامین و خریداری ۳۰۰ هزار دستگاه کنتور گاز مورد نیاز استان های مختلف کشور در سال جاری به صورت نیابتی به شرکت گاز کردستان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اختصاص حدود ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای خرید این تعداد دستگاه کنتور، افزود: این شرکت سالانه برای خرید لوله و اتصالات مورد نیاز پروژه های گازرسانی استان، بیش از سه هزار میلیارد ریال هزینه می کند.

 فلعه گری یادآور شد: با وجود اینکه بیش از ۹۴ درصد لوله و اتصالات و تاسیسات مورد نیاز گاز در داخل کشور تولید می شود اما غیر از حدود پنج قلم، امکان تهیه آن در داخل استان وجود ندارد و باید بقیه لوازم را از دیگر استان های کشور تامین کنیم.

وی از شرکت های دانش بنیان کردستان خواست در زمینه تولید وسایل و اتصالات گازرسانی ورود کرده تا اعتبار صرف شده در داخل خود استان هزینه شود./ایرنا

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه