ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر خبر داد:

آمادگی برق منطقه‌ای فارس و بوشهر برای شرایط بحرانی

اترک/ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، با اشاره به هشدارهای اعلام شده در خصوص احتمال بروز بارندگی و سیل و صاعقه و ...، از تشکیل کمیته بحران و آمادگی کامل نیروهای عملیاتی این شرکت برای مقابله با رخدادهای شرایط بحرانی احتمالی، خبر داد.

یدالله حقیقی گفت: با هدف مدیریت مناسب شرایط بحرانی احتمالی طی روزهای آتی، نشست‌های متعددی برگزار و کمیته مقابله با بحران در این شرکت فعال شده است.

حقیقی خاطرنشان کرد: همه تمهیدات برای بکارگیری تجهیزات و استفاده از روش‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با هدف کاهش صدمات و خسارت‌های احتمالی سیلاب اندیشیده شده است.

او با اشاره به تعامل مناسب با مدیریت بحران استانداری فارس گفت: معاونت بهره برداری این شرکت مسئولیت ستاد مقابله با بحران احتمالی در سیلاب اواخر این هفته را عهده دار است و گروه‌های تعمیرات نیرو نیز برای شرایط پیش‌ رو اعلام آمادگی کرده‌اند.

حقیقی با بیان اینکه خودروها و تجهیزات امداد و نجات شرکت برق منطقه‌ای فارس در حالت آماده به کار قرار دارد، گفت: این شرکت آماده است که تا به محض اعلام ستاد مقابله با بحران استانداری فارس به میدان بیایند.

او گفت: انبارهای شرکت برق فارس هم در این زمینه مشارکت دارند تا تجهیزات مورد نیاز برای رفع خاموشی های احتمالی را تامین کنند، هماهنگی های لازم با واحد حراست و معاونت بهره برداری شرکت برق انجام و نیروهای واکنش سریع در همین راستا توجیه شده اند.

مدیر عامل برق فارس با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی در آمادگی کامل بسر می‌برند، گفت: این گروه‌ها توانایی مدیریت بحران و رویارویی با شرایط نامساعد جوی را دارند.

حقیقی اضافه کرد: با توجه به وضعیت جوی روزهای آینده و اطلاع رسانی هواشناسی و ستاد مقابله با بحران استانداری فارس، برق فارس نیز ضمن رصد شرایط پیش رو با مدیریت راهبری شبکه تامین و انتقال برق در سراسر استان و جنوب کشور، با تمام توان و آمادگی کامل نسبت به پایایی و پایداری شبکه تلاش خواهد کرد تا همه مشترکان در مناطق شهری و روستایی و مصرف کنندگان صنعتی و کشاورزی و مشترکان کلان از نعمت برق پایدار و مطمئن برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه پست‌ها و شبکه انتقال برق در شرایط ناپایدار جوی، مخاطرات جدی‌ داشته و نزدیک شدن به آنها بسیار خطرناک است، به شهروندان توصیه کرد که در شرایط بارندگی پیش‌رو از نزدیک شدن به دکل‌های انتقال برق در مناطق مختلف و محورهای ارتباطی خودداری کرده و از استقرار در مجاورت پست های برق و مسیرهای عبور خطوط فشار قوی بپرهیزند.

حقیقی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز سیل و مشاهده حوادث مربوط به تجهیزات شبکه برق شامل نفوذ یا مجاورت آب با تجهیزات شبکه انتقال برق، شکستگی تیرها، پارگی سیم و کابل‌های شبکه انتقال برق و سایر موارد مشابه، از نزدیک شدن به تجهیزات خودداری کرده و موارد را از طریق راه‌های ارتباطی مختلف، به دستگاه‌های مسئول اطلاع رسانی کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه