ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کلنگ‌زنی و شروع عملیات آبرسانی در شهرکرد

اترک/مصیبی دهکردی: رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل  شرکت  آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از انجام کلنگ‌زنی اجرای رینگ اصلی بین مخازن ( غرب به شرق ) و زوم بندی شبکه آب شرب شهرکرد خبر داد.

  احمدرضا محمدی با اعلام این خبر در این مراسم گفت؛ اجرای این پروژه آبرسانی کمک شایانی به رفع مشکل تأمین آب در برخی از محله های مرکز استان چهارمحال و بختیاری می کند

دکتر محمدی ضمن تشکر از همه دستگاه ها و مسئولان امر خصوصا  شهردار ی افزود؛ انشالله در آینده نزدیک این طرح در دیگر نقاط شهر هم اجرایی می گردد.

وی سپس به بیان مشخصات پروژه مذکور پرداخت و گفت: اعتبار ۲۲ میلیارد تومانی برای این پروژه در نظر گرفته شده که از این اعتبارات  ۱۵ میلیارد تومان صرف خرید لوله و اتصالات شده و اعتبار اجرای پروژه نیز ۷ میلیارد تومان در برآورد شده است.

وی طول خط را  ۳۵۰۰ متر عنوان نمود و گفت؛ سایز لوله این پروژه ۴۰۰ الی ۳۰۰ میلی متری  چدن داکتیل طراحی شده که جوابگوی افق طرح هم باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از همکاری اعضای شورای اسلامی محل تامین اعتبار این طرح را هم از محل تبصره ۳ و تنش وزارت نیرو برشمرد.

قابل ذکر است در این مراسم دکتر حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مهندس نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد،  اعضای شورای اسلامی شهر شهرکرد و تنی چند از اهالی محله بروم پهنه شهرکرد هم حضور داشتند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه