ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آغاز عملیات بتن ریزی فونداسیون پروژه مجتمع فرهنگی وهنری نظرآباد

اترک/فراهانی: مسئول عمرانی شهرداری نظرآباد گفت: عملیات بتن ریزی فونداسیون پروژه مجتمع فرهنگی وهنری نظرآباد با حجم ۴۵۰متر مکعب در ۲۸ خرداد ماه سال جاری انجام شد.

سرفلاح از مراحل اجرای عملیات بتن ریزی فونداسیون  پروژه فرهنگسرا بازدید و در جریان  روند اجرای پروژه مذکور قرار گرفت و اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی دوره ششم نظرآباد در برنامه های خود احداث فرهنگسرا و مجتمع‌های فرهنگی، آموزشی را در اولویت قرار دادند  که به لطف الهی امروز شاهد بتن ریزی و انجام کارهای اجرایی آن هستیم.

 مسئول عمرانی شهرداری نظرآباد با اشاره به مطالعات و نیازسنجی‌های انجام شده برای اجرای این طرح، افزود: جمعیت این شهرستان و نبود مجتمع فرهنگی، موجب شد شهرداری نسبت به احداث فرهنگسرا اقدام کند.

سرفلاح با اشاره به کارکردها و فعالیت های این فرهنگسرا، تاکید کرد: تشکیل فضای آموزش شهروندی، کلاس‌های مختلف، سالن اجتماعات ، نمازخانه، کتابخانه و ... از جمله برنامه‌های پیش‌روی این مجموعه است.

این مسئول در شهرداری با بیان اینکه پروژه های عمرانی شهرداری در سال جاری با سرعت و دقت درحال مطالعه و اجرا هستند، بیان کرد:  اساس و پایه پروژه‌های زودبازده  خواست و مطالبه مردمی است به دلیل اینکه اولویت شهرداری و شورای ششم جلب رضایت شهروندان است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه