ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رییس پلیس راهور گلستان

موتورسواران فاقدگواهینامه مهمترین معضل ترافیک هستند

اترک/حسین زاده: رییس پلیس راهور گلستان از جمله چالشهای ایجاد ترافیک محورهای ارتباطی این استان را تردد بیشمار موتورسواران بی گواهینامه گردشگرپذیر برشمرد.

به گزارش اترک؛ مهاجر بسطامی در جمع اصحاب رسانه استان گفت: اشتیاق برای استفاده از موتورسیکلت را فاصله نزدیک شهرها، روستاها و تراکم جمعیت و هوای معتدل استان در استان افزایش داده است.

وی افزود : بیشتر اشخاص از موتورسیکلت برای کار، تفریح و سفرهای بین شهری استفاده می کنند و این در میان شهروندان گلستانی به عنوان یک فرهنگ غلط باب شده است.

بسطامی خاطر نشان کرد: بین موتورسواران گلستانی از ابتدای طرح اعطای کلاه ایمنی رایگان بیش از ۵۰ هزار قطعه کلاه ایمنی توزیع شده است.

طبق گفته‌های رییس پلیس راهور گلستان مهمترین دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی و استاد عدم توجه به موارد فرهنگی توسط موتورسواران است.

رییس پلیس راهور استان گلستان افزود: ۷۵ درصد تصادفات عامل انسانی دارد و اگر عامل انسانی را حذف کنیم بسیاری از تصادفات کاهش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر گواهینامه جدید دریافت کردند، که متاسفانه این مساله بی تاثیر در تصادفات نیست.

بسطامی در ادامه تاکید داشت:  برای اینکه شرایط ترافیک را بهبود ببخشیده و تصادفات را کاهش دهیم تمام دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و در تصادفات نقش پلیس ۱۹ درصد بوده و ما بقی به دستگاه‌های دیگر مرتبط می باشد، چرا که پلیس به تنهایی قادر به کنترل  تصادفات نیست و با روند رشد خودرو، شهر و رانندگان و سایر دستگاه‌های دیگر باید در کنار نیروی انتظامی و پلیس راهور باشند.

وی  در پایان با اشاره به افزایش حدود ۲۱ هزار خودرو در سال گذشته یادآور شد: گلستانی‌ها در حال حاضر ۸۰۰ هزار خودرو دارند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه