ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

وجود 930 هزار مشترک گاز در استان البرز

اترک/فراهانی: مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به وجود ۹۳۰ هزار مشترک در این استان، بیان کرد : آسایش همه این مشترکین در گرو خدمات و تلاش همکاران ما می باشد .

مهندس سید رضا غفاریان در آیین افتتاح اداره گاز منطقه ۳ کرج خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم آثار کارهایی که انجام میدهیم ماندگار شود همانند این که دیگران کاشته اند ما خورده ایم ما بکاریم دیگران از آن بهره ببرند .

وی تصریح کرد: کارهای ماندگار را باید به نحوی به سرانجام برسانیم تا جاوید شویم همانند شهید چمران و حاج قاسم سلیمانی که با کارهای ماندگار شان در ذهن ما و قلب ها ماندگار شده اند

غفاریان افزود : خدا را شکر می کنیم که با نعمت رهبری ایران اسلامی هم اکنون توانسته است سربلندی و افتخار و عزت را برای مردم میهنمان رقم بزند .

لازم به ذکر است محدوده کاری منطقه۳ که مردم شریف استان می‌توانند برای دریافت خدمات به آن مراجعه نمایند عبارتند از : گوهردشت،سه راه گوهردشت،شاهین ویلا،قلم،باغستان،محمود آباد،ملکشاه غربی،حصارک بالا،شهرک یاس،حیدرآباد،اشتراکی شمالی و جنوبی می باشد .

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه