ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

در جلسۀ هماهنگی قاریان کنتور آبفا آذربایجان شرقی اعلام شد:

ماموران قرائت کنتور، ویترین آب و فاضلاب

اترک/محمدپور: در جلسۀ هماهنگی قاریان کنتور شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی که به منظور هماهنگی بیشتر و افزایش راندمان کاری، با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد، از ماموران قرائت کنتورهای آب به عنوان ویترین آب و فاضلاب نام برده شد.

محمد خانی، مدیرعامل آبفا آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: ماموران قرائت کنتور به عنوان سربازان خط مقدم و نماینده شرکت آب و فاضلاب فعالیت می کنند که در رفتار و کلام باید بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی برخورد خوب، تکریم مردم و احساس مسئولیت قاریان کنتور در برابر شهروندان را بسیار حائز اهمیت دانست و با اشاره به برنامه های شرکت آبفای آذربایجان شرقی جهت بهبود روند قرائت کنتور و صدور صورتحساب مشترکین گفت: قرائت صحیح و دقیق و به موقع کنتور ها توسط قاریان را یکی از راه های رسیدن به اهداف شرکت نام برد.

 خانی، ضمن تشریح روند انجام فعالیت های روزانه توسط ماموران قرائت و تاکید بر افزایش دقت قرائت افزود: انجام صحیح فرآیند قرائت کنتور هم برای مردم و هم برای شرکت آب و فاضلاب استان بسیار مهم و ارزشمند است.

وی تاکید کرد: داشتن اطلاعات دقیق درخصوص انشعابات و مصارف غیرمجاز، تغییر کاربری ها و خانه های خالی از سکنه ضروری است و از قاریان خواست در این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.

در این نشست معاون درآمد و مشترکین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن ارائه توصیه های لازم بر رعایت اخلاق و رفتار اسلامی درانجام وظایف قانونی تاکید کرد.

غلامحسین یوسف زاده افزود: توجه به درآمد های قابل وصول از جمله تفاوت واحدها، کاربری ها، ظرفیت ها، شناسایی انشعابات غیر مجاز و متخلف در راستای جلوگیری از تضیع بیت المال و همچنین افزایش درآمد و کاهش هدر رفت آب از جمله ضرورت های کاری شماست.

وی تاکید کرد: قاریان کنتور باید با  دقت نظر بیشتری مسائل مطرح شده را دنبال کنند.

در پایان این مراسم قاریان کنتور و وصول مطالبات هم به طور جداگانه مشکلات و عملکرد حوزه کاری خود را بیان کردند و توسط معاونان و مدیران مورد بررسی قرار گرفت.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه