ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نظارت ۱۰۰ گروه بازرسی بر بازار خراسان شمالی

اترک: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۱۰۰ گروه بازرسی بر بازار و کالاهای اساسی مرکز استان و هشت شهرستان تابعه نظارت می کنند.

به گزارش اترک، حاجی بگلو اظهار داشت: برای تشدید نظارت بر بازار، در قالب مانور سراسری بازرسی، بر روند فعالیت واحدهای صنعتی، صنفی و توزیعی در سراسر استان  تا آخر هفته  نظارت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: این مانور از یکشنبه هفته گذشته آغاز  و تا آخر هفته جاری ادامه خواهند داشت، این مانور مشترک اعم از کلیه کارکنان اداره کل صنعت، معدن و تجارت در تمامی حوزه ها، کارکنان شرکت شهرک های صنعتی، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف و بسیج اصناف با هدف رصد و سنجش بازار در مرکز استان و دیگر شهرستان های حضور خواهند یافت.

حاجی بگلو  با اشاره به اینکه نظارت بر بازار خراسان شمالی تشدید شده است، افزود: برای ایجاد آرامش در بازار با احتکار کنندگان کالاهای اساسی و متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه